piątek, 19 września 2014

Kosmetyczny haul

Cześć,
pędzę do Was dzisiaj z kilkoma perełkami, które udało mi się upolować na wyprzedaży w Drogerii Natura, Drogerii Laboo i Douglasie :)


Zacznijmy od popularnej na wszystkich blogach, vlogach szczotki czyli Tangle Teezer.
Zakupiłam ją na stronie internetowej Douglasa. Skorzystałam, że w sierpniu była okazja online na wszystkie produkty i akcesoria do włosów- przecenione o 40%!!! Wystarczyło w formularzu do zamówienia wpisać w kod: HAIR40 :) i zamiast 49.90 zapłaciłam za nią 29,94 :)
     Wybrałam wersję kompaktową z barankiem Shaunem :)
  

Kolej na perełki do paznokci:
- My Secret NAIL POLISH nr. 213 LEMON
- My Secret NAIL Art nr. 221 POLITE DOTS
lakiery z My Secret kosztowały, każdy po 6,99zł (Drogeria Natura)

- Maybelline New York Forever Strong Super Stay 7 days- nr. 286 pink whisper- kosztował 11,99zł +gratis był pilniczek- serduszko  (Drogeria Natura)
- Sensique Strong & Trendy Nails with tefpoly- nr. 189 Wild Strawberry Dreams- po przecenie z 5,99zł na 3,59zł. (Drogeria Natura)



Kolej na nowości do twarzy:
- po tym jak sprawdziła się u mnie pasta do oczyszczania twarzy z Zjaji liście manuka postanowiłam przetestować żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc- cena 8,99zł (Drogeria Laboo)

- w końcu znalazłam krem dla siebie :) jest nim MIXA Bogaty krem nawilżający 24 h przeciw przesuszaniu- na promocji upolowałam go za 14,99zł! (Drogeria Natura)

- zainspirowana przez blogerkę Paulinę (http://www.niekoffanaa.blogspot.com) postanowiłam wypróbować krem BB od Maybelline :) cena regularna 23,99zł- ja zapłaciłam 15,99zł :)

I na koniec Balsam do ust KISS MY LIPS nr 3 kupiłam na przecenia za 3,59 zł  (Drogeria Natura)    




Uwielbiam wyprzedaże, promocje i inne przeceny :) Fajnie jest kupić super produkt i przy tym nie zostać z pustym portfelem :)




Do zobaczenia
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz